Ενημέρωση τμήματος τακτικής μισθοδοσίας Δ.Δ.Ε. Β Αθήνας

Παρακαλούμε να ενημερώσετε τους εκπαιδευτικούς του σχολείου σας:

1.Πως σε οποιαδήποτε αλλαγή προσωπικών και οικογενειακών στοιχείων (λ.χ αλλαγή ταυτότητας,γέννηση και εισαγωγή τέκνου σε τριτοβάθμια εκπαίδευση,παύση του ως προστατευόμενο μέλος,αλλαγή IBAN,κτλ),θα πρέπει να ενημερώνεται και το οικονομικό τμήμα της διεύθυνσης με πρωτοκολλημένη αίτηση από τους ίδιους ή με διαβιβαστικό από το σχολείο,ώστε να γίνονται  έγκαιρα οι αλλαγές στην μισθοδοτική τους καρτέλλα .

2. Οι βεβαιώσεις αποδοχών θα παραδίδονται ,τουλάχιστον μια ημέρα μετά την αίτηση του ενδιαφερόμενου και μπορεί να γίνει είτε εγγράφως στη διεύθυνση, είτε μέσω fax ,είτε μέσω e-mail.Στην αίτηση πρέπει να αναγράφεται ο αριθμός μητρώου του υπαλλήλου, ο μήνας και το έτος για τα οποία θα εκδοθεί καθώς και το πως θα γίνει η παραλαβή της(π.χ θυρίδα σχολείου ,αυτοπροσώπως κτλ).

3. Σε όσους υπάλληλους γίνονται κρατήσεις για τον κλάδο της σύνταξης στο ΤΣΜΕΔΕ ή στο ΤΣΑΥ και συγχρόνως και κρατήσεις για σύνταξη υπέρ Δημοσίου, και επιθυμούν να συνεχίσουν να γίνονται μετά την 1-1-2017 , σύμφωνα με το άρθρο 17 του νόμου 4387/2016 θα πρέπει να υποβάλλουν σχετική αίτηση στο τμήμα μισθοδοσίας της Διεύθυνσης.Επισημαίνεται πως από 1-1-2017 ,όσοι επιθυμούν προαιρετικά να διατηρήσουν τις εισφορές και για τις 2 συντάξεις θα επιβαρύνονται και με τις εργοδοτικές εισφορές.

Σχετικά με το ποιά από τις 2 συντάξεις πρέπει να διακοπεί και για το αν  έχει ο υπάλληλος δικαίωμα επιλογής,αναμένεται η έκδοση διευκρινιστικής εγκυκλίου.

Τμήμα Τακτικής μισθοδοσίας ΔΔΕ Β’ ΑΘΗΝΑΣ
ΚοινοποίησηShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+
0

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *