Νεαπόλεως 5, 153 41 Αγία Παρασκευή Αττικής | Τηλέφωνο: 2106012959|email: mail@1lyk-ag-parask.att.sch.gr

Ανακοινώσεις

Για να είστε πάντα ενημερωμένοι!

Εκλογές 15 μελούς για το σχολικό έτος 2023 – 2024

Από τη σημερινή ψηφοφορία προέκυψε ότι εκλέγονται οι παρακάτω μαθητές/τριες (με σειρά σταυρών). Αύριο το 15μελές θα συγκροτηθεί σε σώμα. Ευχόματε μια καλή και δημιουργική θητεία.  

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΟΜΙΛΩΝ ΣΤΟ 1ο ΓΕΛ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ

Με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων συνεχίζουμε τη μακρά παράδοση του 1ου ΓΕΛ Αγίας Παρασκευής στη δημιουργία Ομίλων μέσω των οποίων οι μαθητές μας αποκτούν δεξιότητες ενώ ταυτόχρονα εκφράζουν και τα ταλέντα και τις κλίσεις τους. Οι Ομιλοι που αποφασίστηκε να δημιουργηθούν κατά το τρέχον σχολικό έτος 2023 2024 είναι οι εξής:
1.ΟΜΙΛΟΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ
Με την καθοδήγηση της φιλολόγου κυρίας Δ. Σπυρουνάκου.
Το ταξίδι μας στο χώρο του Βιβλίου θα αρχίσει με το έργο του εξαιρετικού συγγραφέα και πρώην Διευθυντή του σχολείου μας κυρίου ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ με τίτλο:
«Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΕΝΟΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥ»
Το βιβλίο αυτό δεν είναι μόνο η ζωή του μπάρμπα Θανάση Αμερικάνου, αλλά και η ζωή της Νεότερης Ελλάδας, μιας και αναφέρεται στο Μακεδονικό αγώνα, στην μετανάστευση στην Αμερική, στον αγώνα των Ελλήνων στην ξενιτιά, στη βεντέτα στη Μικρασιατική καταστροφή, στην οικονομική κρίση του 1932, στους δύο Παγκόσμιους πολέμους και στον εμφύλιο πόλεμο.
2.ΟΜΙΛΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ, Ι. ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
Μέσα από την 7μηνη δράση του ομίλου της «εκπαιδευτικής ρομποτικής» οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να εισαχθούν σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες κάνοντας χρήση του μικροελεγκτή Arduino. Συναρμολογώντας ποικίλα ηλεκτρονικά κυκλώματα θα εισαχθούν τόσο στον τρόπο λειτουργίας τους όσο και στον τρόπο λειτουργίας των υλικών εξαρτημάτων τους.
Τα ποικίλα παιδαγωγικά οφέλη που θα αποκομίσουν οι μαθητές με την συμμετοχή τους στον όμιλο της ρομποτικής είναι αυτά της διερεύνησης, του σχεδιασμού, της κατασκευής λύσεων, της
εμπλοκής τους σε πρακτικές εφαρμογές φυσικών επιστημών και της απόκτησης δεξιοτήτων προγραμματισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή.
3. ΟΜΙΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΡΙΦΩΝ (M.L.G.), υπεύθυνος: Χ.Ασημακόπουλος.
Σκοπός του ομίλου MLG είναι η δημιουργία και ανάπτυξη αναλυτικής σκέψης, λογικής και κριτικής ικανότητας των μαθητών προς επίλυση προβλημάτων τα οποία έχουν συνάφεια με τα μαθηματικά.
Όπως: προβλήματα λογικής, πιθανοτήτων, στατιστικής, γρίφων, παράδοξων, puzzles, κρυπτόλεξων κλπ.

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Σας γνωρίζουμε ότι το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού σε συνεργασία με το Όλοι Μαζί Μπορούμε, το Μαζί για το Παιδί, την Περιφέρεια και τους Δήμους της Αττικής, ενώνουν τις δυνάμεις τους για τη συγκέντρωση καινούργιων σχολικών ειδών όπως, τσάντες, τετράδια, μολύβια και στυλό για τους μαθητές της Θεσσαλίας που δοκιμάζονται. Καλούμε όσους μαθητές, μαθήτριες, γονείς/κηδεμόνες του σχολείου μας θέλουν να συνεισφέρουν στην προσπάθεια αυτή, να συγκεντρώσουν τα καινούρια σχολικά είδη στο χώρο της γραμματείας από την Δευτέρα 11/9 έως και την Παρασκευή 15/9. Με τις συντονισμένες προσπάθειες όλων μας, μπορούμε να ενισχύσουμε σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία τους μαθητές της Θεσσαλίας στη νέα σχολική χρονιά.

 

Αγιασμός, για την νέα Σχολική Χρονιά

Σήμερα Δευτέρα 11-9-23 έγινε στο σχολείο μας ο καθιερωμένος αγιασμός, για την νέα Σχολική Χρονιά. Εκτός από τους μαθητές τους καθηγητές και το σύλλογο γονέων, παρευρέθηκαν και εκπρόσωποι από τις δημοτικές αρχές και υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι. Μετά το τέλος του αγιασμού οι μαθητές παρέλαβαν τα καινούργια τους βιβλία.
Ευχόμαστε στους μαθητές μας μία καλή δημιουργική χρονιά.

Το 1ο Γενικό Λύκειο Αγίας Παρασκευής αποτελεί για έκτη χρονιά μέλος της etwinning Κοινότητας για τα σχολεία της Ευρώπης

Το 1ο Γενικό Λύκειο Αγίας Παρασκευής αποτελεί για έκτη χρονιά μέλος της etwinning Κοινότητας για τα σχολεία της Ευρώπης, υλοποιώντας νέο πρόγραμμα με θέμα : «Tourisme sportif et Commerce International – Αθλητικός Τουρισμός και Διεθνές Εμπόριο». Το πρόγραμμα υλοποιείται σε διαδικτυακή  συνεργασία του σχολείου μας με τα σχολεία “Lycee du Kreisker ”, στο Saint Pol De Leon, της Γαλλίας και το ITET “Bramante-Genga” di Pesaro της Ιταλίας. Γλώσσα επικοινωνίας : γαλλικά.

«Η συνεχής παρουσία και αύξηση των αθλητικών εκδηλώσεων, η ενσωμάτωση των αθλητικών δραστηριοτήτων στο πλαίσιο των διακοπών ευνοεί την ανάπτυξη του αθλητικού τουρισμού. Αυτή η ισχυρή τάση επιτρέπει τον συνδυασμό της απόλαυσης του αθλητισμού και της τουριστικής ανακάλυψης αποτελώντας έναν εξαιρετικό μοχλό για τόνωση της οικονομίας μιας γεωγραφικής περιφέρειας, μιας περιοχής ή ακόμα και μιας χώρας».(David Savary, ιστοσελίδα «Αθλητισμός και Τουρισμός»)

Υπό αυτό το πρίσμα, το έργο θα επιτρέψει σε νέους μαθητές (15-16 ετών) να φανταστούν τη δημιουργία μιας εταιρείας στον τομέα του αθλητικού τουρισμού. Οι τομείς μπορούν να ποικίλλουν: συλλογικό άθλημα, ατομικό άθλημα, αθλήματα με μπάλα, αθλήματα με ρακέτα, τρέξιμο, άθλημα στη φύση, θαλάσσια σπορ, αθλητικός τουρισμός θεάματος (π.χ. παρακολουθώ έναν αγώνα στο εξωτερικό), επίσκεψη αθλητικού τουρισμού (π.χ. ανακάλυψη γηπέδου), αθλητικός τουρισμός δράσης (π.χ. συμμετοχή σε μαραθώνιο), αθλητικός τουρισμός με διαμονή και αθλητικά ταξίδια… ή ακόμα ανοίγοντας ένα κατάστημα ή σχεδιάζοντας ένα αθλητικό προϊόν!

Το πρόγραμμα υλοποιείται υπό την επίβλεψη των εκπαιδευτικών Μαριλένα Σωτηρίου και Α. Ταράτσα στο πλαίσιο του αναλυτικού προγράμματος του μαθήματος των γαλλικών της Α’ και Β’ τάξης.

 

Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

Σας ενημερώνουμε ότι ο καθιερωμένος Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας τη Δευτέρα 11-9-2023 και ώρα 9.30 πμ. Μετά το πέρας του αγιασμού θα μοιραστούν τα σχολικά βιβλία και για αυτό οι μαθητές/τριες πρέπει να έρθουν στο σχολείο με την σχολική τους τσάντα προκειμένου να τα μεταφέρουν. Όσοι μαθητές δεν έχουν ολοκληρώσει την εγγραφή τους δεν θα παραλάβουν βιβλία. Το ωρολόγιο πρόγραμμα θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του σχολείου. Τέλος σας ενημερώνουμε ότι προσωρινά δεν λειτουργεί το κυλικείο του σχολείου.

Συνεργατική Τάξη

ERASMUS+/Δράση KA1 τομέα σχολικής εκπαίδευσης

 Συνεργατική Τάξη: ο εκπαιδευτικός στο ρόλο “προπονητή”, οι μαθητές σε ρόλο “ομάδας”, Βερόνα της Ιταλίας 21.8.23 – 26.8.23 Στη σύγχρονη κοινωνία είναι όλο και πιο σημαντικό για τους νέους να είναι σε θέση να αναλάβουν ευθύνες και να κάνουν αυτόνομες αποφάσεις. Ως εκ τούτου, οι εκπαιδευτικοί πρέπει επίσης να αποκτήσουν την ικανότητα να ενθαρρύνουν την επιχειρηματικότητα, την επίλυση προβλημάτων και τη λήψη αποφάσεων μεταξύ των μαθητών τους. Ως εκπαιδευτικοί, προωθούμε αυτές τις βασικές δεξιότητες χρησιμοποιώντας δύο θεμελιώδεις εκπαιδευτικές προσεγγίσεις -δηλαδή, την ομαδική εκπαίδευση και την ομαδική μάθηση- για να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον συνεργασίας που ενθαρρύνει τη συμμετοχή και καλλιεργεί τα ατομικά ταλέντα των μαθητών μας. Υπό αυτό το πρίσμα, παρακολούθησε η εκπαιδευτικός του σχολείου κα Ε. Κατσίκη κλ. ΠΕ06 Αγγλικών το σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του ERASMUS+/ ΚΑ1 με θέμα : “TEAM – The Collaborative Classroom: Teachers as Coaches, Classrooms as Teams” – Συνεργατική Τάξη: ο εκπαιδευτικός στο ρόλο “προπονητή”, οι μαθητές σε ρόλο “ομάδας”, Βερόνα της Ιταλίας 21.8.23 – 26.8.23.

Το συγκεκριμένο σεμινάριο εισήγαγε τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς στην ομαδική “προπόνηση” και την ομαδική μάθηση με στόχο να

  • αναστοχαστούν τον ρόλο του δασκάλου και του μαθητή στην ομαδική μάθηση
  • ανακαλύψουν τις βασικές αρχές της ομαδικής μάθησης
  • ξεκινήσουν διάλογο και συζήτηση στην τάξη
  • καθοδηγούν τους μαθητές κατά τη διάρκεια διαλογικών δραστηριοτήτων
  • σχεδιάζουν συνεργατικές εργασίες για μαθητές
  • σχεδιάζουν ένα περιβάλλον μάθησης που υποστηρίζει την ομαδική μάθηση
  • δημιουργούν ένα σχέδιο για το πώς θα εισαχθεί η ομαδική μάθηση στο σχολείο

Οι εκπαιδευτικοί αναζήτησαν καινοτόμους τρόπους διδασκαλίας, οι οποίοι εμπλέκουν βιωματικά τον μαθητή στην παιδαγωγική διαδικασία, και προσφέρουν δεξιότητες που τον καθιστούν ιδιαίτερα ικανό να προσαρμοστεί σ’ ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο και εξελισσόμενο εκπαιδευτικό και εργασιακό περιβάλλον, ενώ παράλληλα ενισχύουν την κοινωνική συνοχή και προωθούν την συμμετοχικότητα.

#ErasmusPlusIKY

 

ERASMUS+/Δράση KA1 τομέα σχολικής εκπαίδευσης Σεμινάριο με θέμα: «Αποτελεσματική διαχείριση της τάξης», 7.8.23 – 11.8.23 στο Όσλο της Νορβηγίας  

ERASMUS+/Δράση KA1 τομέα σχολικής εκπαίδευσης

Σεμινάριο με θέμα: «Αποτελεσματική διαχείριση της τάξης», 7.8.23 – 11.8.23 στο Όσλο της Νορβηγίας

Η σχολική τάξη δεν αποτελεί μια απλή συνάθροιση ατόμων, αλλά ένα κοινωνικό σύστημα με ιδιαίτερη διάρθρωση. Η επικοινωνία αποτελεί βασικό συστατικό λειτουργίας του σχολείου και συνδέεται άμεσα με τις διαπροσωπικές σχέσεις που αναπτύσσονται μέσα σε αυτό το χώρο. Οι εξελίξεις στην κοινωνία, την οικονομία, το φυσικό περιβάλλον, την τεχνολογία, διαφοροποιούν το περιβάλλον στην σχολική τάξη κι ο εκπαιδευτικός καλείται να προσαρμόζει τον τρόπο επικοινωνίας που εφαρμόζει, ενθαρρύνοντας και προτρέποντας τους μαθητές στην ενεργό μάθηση. Στο πλαίσιο αυτό, οι εκπαιδευτικοί κ. Μιχάλης Καϊσίδης, κλ. ΠΕ04.02 Χημικών και Ιωάννης Σαραντόπουλος κλ. ΠΕ86 Πληροφορικής παρακολούθησαν το ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS+ με θέμα : “Effective classroom management – Αποτελεσματική διαχείριση της τάξης”, 7.8.23 – 11.8.23, στο Οσλο της Νορβηγίας.

Το σεμινάριο επικεντρώθηκε στην απεικόνιση των σημερινών μεγάλων προκλήσεων της διαχείρισης της τάξης και στον καθορισμό εναλλακτικών πρακτικών προσεγγίσεων.

Το αντικείμενο αφορούσε :

– Σύντομη ανασκόπηση θεωριών ορόσημων για την διαχείριση της τάξης, χρησιμοποιώντας ως εργαλεία εκπαιδευτικά παιχνίδια

– Πειθαρχία – κανόνες και στρατηγικές, πρόληψη/διακοπή της κακής συμπεριφοράς στην τάξη. Έγινε μελέτη περιπτώσεων με την προβολή ταινιών σχετικά με τη καθημερινή διδακτική ζωή.

– Τρόποι ενθάρρυνσης των «δύσκολων» μαθητών, ώστε να εγκαταλείψουν την ανάρμοστη συμπεριφορά, να αυξήσουν το επίπεδο αυτοπεποίθησης, αυτοεκτίμησης και διεκδίκησης και να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους. Μελέτη ενδεικτικών περιπτώσεων – συγκριτική ανάλυση ταινιών.

– Ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών στη στρατηγική διαχείρισης τάξης μεταξύ των συμμετεχόντων από διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες.

– Χρήση νέων τεχνολογιών και πόρων του Διαδικτύου προκειμένου να γίνει το σχολείο πιο ελκυστικό περιβάλλον για μαθητές που βρίσκονται στα όρια της εγκατάλειψης.

Εκτιμάται ότι η συμμετοχή των ανωτέρω εκπαιδευτικών στο σεμινάριο και η ανταλλαγή καλών πρακτικών με συναδέλφους τους από άλλα ευρωπαϊκά σχολεία, θα έχει ως αποτέλεσμα την βελτίωση των διαπροσωπικών σχέσεων σε όλη τη σχολική κοινότητα,

#ErasmusPlusIKY

Συμμετοχή εκπαιδευτικών του 1ου ΓΕΛ Αγ. Παρασκευής στο σεμινάριο με θέμα: «Διαδραστική διδασκαλία – Εκπαιδευτικά παιχνίδια, Υπαίθριες Δραστηριότητες, Νέα Τεχνολογία», 7.8.23 – 11.8.23 στο Όσλο της Νορβηγίας

   

ERASMUS+/Δράση KA1 τομέα σχολικής εκπαίδευσης

Συμμετοχή εκπαιδευτικών του 1ου ΓΕΛ Αγ. Παρασκευής στο σεμινάριο με θέμα: «Διαδραστική διδασκαλία – Εκπαιδευτικά παιχνίδια, Υπαίθριες Δραστηριότητες, Νέα Τεχνολογία»,    7.8.23 – 11.8.23 στο Όσλο της Νορβηγίας

Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στο 1ο ΓΕΛ Αγίας Παρασκευής, επιθυμούν να βελτιώνουν συνεχώς την ποιότητα των υπηρεσιών μάθησης που προσφέρουν και να αξιοποιούν στο μέγιστο βαθμό τα σύγχρονα διαθέσιμα εργαλεία και τις νέες μεθόδους, που θα βοηθήσουν στον εκσυγχρονισμό του σχολείου και στην τόνωση της ευρωπαϊκής του διάστασης. Με στόχο τη δημιουργία κινήτρων για ενεργό μάθηση και αύξηση του ενδιαφέροντος των μαθητών για την απόκτηση γενικών γνώσεων που θα τους φανούν χρήσιμες στην μετάβαση τους στην ενηλικίωση, οι εκπαιδευτικοί κα Ασημίνα Ταράτσα κλ. ΠΕ88.01 Γεωπόνων και Μαρία Μπότσαρη κλ. ΠΕ03 Μαθηματικών, παρακολούθησαν το ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS+/ Δράση ΚΑ1 του τομέα σχολικής εκπαίδευσης στο σεμινάριο με θέμα : “Interactive Teaching – Educational games, Outdoor activities, New Technology”, – «Διαδραστική διδασκαλία – Εκπαιδευτικά παιχνίδια, Υπαίθριες Δραστηριότητες, Νέα Τεχνολογία», 7.8.23 – 11.8.23 στο Οσλο της Νορβηγίας. Το σεμινάριο επικεντρώθηκε στην προώθηση νέων διαδραστικών μεθόδων διδασκαλίας εντός και εκτός της σχολικής αίθουσας, ενσωματώνοντας ηλεκτρονικά και μη παιχνίδια, υπαίθριες δραστηριότητες και εργαλεία WEB 2.0 στην εκπαίδευση, με βασικό στόχο να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να δημιουργήσουν ένα ελκυστικό περιβάλλον μάθησης.

Αναλυτικά οι εισηγήσεις και δραστηριότητες του σεμιναρίου ήταν οι ακόλουθες :

  • 5ημερη παρακολούθηση συνεδριών εργασίας
  • ανέπτυξη διαδραστικών μεθόδων διδασκαλίας
  • χρήση εργαλείων WEB 2.0 για εκπαιδευτικούς (quizlet for teachers, lyricstraining, quizizz, Socrative, plickers, wordwall, kahoot, goosechase, quiver.app, ChatGPT)
  • διαδραστικές δραστηριότητες, συζητήσεις, εργαστήρια και ανταλλαγή ιδεών σε πολυεθνικές ομαδικές δραστηριότητες.
  • συμμετοχή σε εκπαιδευτικές υπαίθριες δραστηριότητες (επισκέψεις σε μουσεία, βιβλιοθήκες, ιστορικά μέρη σε συνδυασμό με ψηφιακή εφαρμογή/application )
  • ευρωπαϊκή συνάντηση – πολιτιστική ανταλλαγή ανάμεσα στους συμμετέχοντες από διάφορα ευρωπαϊκά κράτη.

Εκτιμάται ότι η διδασκαλία με σύγχρονους τρόπους είναι καλύτερα προσαρμοσμένη στα ενδιαφέροντά των μαθητών, κεντρίζει περισσότερο το ενδιαφέρον τους και διευρύνει τους ορίζοντες τους.  Παράλληλα, η επαφή των εκπαιδευτικών με συναδέλφους από σχολεία του εξωτερικού η ανταλλαγή εμπειριών και τεχνογνωσίας συμβάλλει στη διεθνοποίηση του σχολείου.

#ErasmusPlusIKY

 
 
 

 ERASMUS+/Δράση KA1 τομέα σχολικής εκπαίδευσης «Εξερευνώντας τη Μοντέρνα και Σύγχρονη Τέχνη στο Παρίσι», 17.7.23 – 22.7.23

 

   

ERASMUS+/Δράση KA1 τομέα σχολικής εκπαίδευσης

«Εξερευνώντας τη Μοντέρνα και Σύγχρονη Τέχνη στο Παρίσι», 17.7.23 – 22.7.23

Συμμετοχή της εκπαιδευτικού κας Σ. Βαζούρα κλ. ΠΕ02 Φιλολόγων στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS+/ Δράση ΚΑ1 του τομέα σχολικής εκπαίδευσης στο σεμινάριο με θέμα : “Exploring Modern and Contemporary Art in Paris” – «Εξερευνώντας τη Μοντέρνα και Σύγχρονη Τέχνη στο Παρίσι», 17.7.23 – 22.7.23

Το σεμινάριο επικεντρώθηκε στην εξέλιξη που επηρεάζει την καλλιτεχνική σκηνή από τον 19ο αιώνα μέχρι σήμερα.

Αναλυτικά οι εισηγήσεις και δραστηριότητες του σεμιναρίου ήταν οι ακόλουθες :
  • Ορισμός Μοντέρνας και Σύγχρονης Τέχνης.
  • Η ρήξη με τους αισθητικούς κανόνες του παρελθόντος κατά τους αιώνες XIX, XX και XXI.
  • Ο ρομαντισμός και οι κύριοι εκφραστές του.
  • Ρεαλισμός, ζωγραφική πιστή στην πραγματικότητα.
  • Εξπρεσιονισμός: το δράμα μέσα στον καμβά.
  • Η παλέτα έντεχνης σκέψης για ερμηνεία έργων τέχνης στην τάξη
  • Κυβισμός: μοντέρνα τέχνη στους πίνακες του Braque και του Πικάσο.
  • Σουρεαλισμός: μεταξύ φανταστικών σκηνικών και μυθικών προσώπ
  • Τάσεις στη Μεταπολεμική Σύγχρονη Τέχνη: εννοιολογική τέχνη, περφόρμανς, φεμινιστική τέχνη, ποπ αρτ, γκράφιτι.
  • Επίσκεψη στο Palais de Tokyo
  • Συμβολισμός: από την πένα του Baudelaire στους καμβάδες του Gauguin.
  • Ιμπρεσιονισμός, χαρακτηριστικά της ζωγραφικής που απαθανατίζουν συναισθήματα.
  • Φουτουρισμός: κοινωνικοοικονομική αλλαγή στα αριστουργήματα του ΧΧ αιώνα.
  • Επίσκεψη στο Κέντρο Pompidou.
  • Από την Arte Povera στη σκηνή της σύγχρονης τέχνης στην Ευρώπη.
  • Η ψηφιοποίηση πολιτιστικών ιδρυμάτων, γκαλερί τέχνης και τα διαδικτυακά τους αρχεία.
  • Επίσκεψη σε περιοχή με γκαλερί τέχνης
  • Τελικός καταιγισμός ιδεών σχετικά με τη χρήση της γλώσσας της σύγχρονης τέχνης στην τάξη
  • Αξιολόγηση μαθήματος: Ανακεφαλαίωση των αποκτηθεισών δεξιοτήτων, ανατροφοδότηση
  • Απονομή Πιστοποιητικού Παρακολούθησης του μαθήματος.
Η κινητικότητα της εκπαιδευτικού συνέβαλε στο να βελτιώσει η συμμετέχουσα τις εξής εμπειρίες / δεξιότητες
  • να ενσωματώνει τη σύγχρονη τέχνη σε πρακτικές δραστηριότητες στην τάξη
  • να αναπτύσσει οπτικές δεξιότητες, ώστε να κατανοεί πώς αντιδρούν οι καλλιτέχνες και οι σχεδιαστές στις πολιτιστικές και κοινωνικές προκλήσεις της εποχής τους
  • ενίσχυσε τις δεξιότητες κριτικής σκέψης για την ανάλυση και τη διαμόρφωση των κύριων καλλιτεχνικών ρευμάτων της μοντέρνας και σύγχρονης τέχνης
  • έγινε δεκτική σε εναλλακτικά συστήματα σκέψης, που αμφισβητούν τις επικρατούσες έννοιες και την κοινωνικο-πολιτισμική προκατάληψη
  • απέκτησε δεξιότητες παρατήρησης και συζήτησης για τη σύγχρονη και σύγχρονη τέχνη και να βρίσκει πηγές δημιουργικότητας από την τέχνη που μας περιβάλλει
  • η εκπαίδευση έγινε στα αγγλικά και βελτίωσε τις γλωσσικές της ικανότητες
  • βελτίωσε τις επικοινωνιακές της δεξιότητες ολοκληρώνοντας ομαδικές και συνεργατικές εργασίες
#ErasmusPlusIKY